zondag 12 februari 2012

Lazy Sunday Shopping | 5x valentijn ideetjes

Over twee dagen is het Valentijnsdag. Commercieel gedoe, ik weet het, maar stiekem vinden we het allemaal leuk om verrast te worden toch? Of om iemand te verrassen. Je kunt het zo gek, duur, afgezaagd of origineel maken als je zelf wilt.

  1. Deze memory jar do it yourself kwam ik tegen op Beautylab.nl. Het gaat hier om een pot waarin je allemaal briefjes stopt waarop je iets liefs hebt geschreven. Dat kan een herinnering zijn, een complimentje of gewoon een leuke quote, tekening of mop. Attent, persoonlijk en lekker low budget. Hoezo Valentijnsdag commercieel?!
  2. Een set van twee porseleinen mokken, "we are so good together". Leuk om neer te zetten bij een heus valentijnsontbijt.
  3. Lepeltjes met inscriptie, perfect om je liefje mee te verrassen wanneer je een warme choco voor hem neerzet. De tekst mag je zelf kiezen en wordt met de hand in de vintage lepeltjes geslagen.
  4. Nog een leuke tutorial: maak je eigen 'heart sweater'. Om gewoon lekker zelf aan te trekken of om aan een vriendin te geven.
  5. Met deze cookie molds tover jij in een handomdraai de schattigste koekjes op tafel.

1 opmerking:

  1. Ik kwam op je blog omdat ik romantisch valentijns weekend aan het samenstellen ben voor op mijn kleine knusse parkje ,met huisjes met jacuzzi (privé ) en een sauna.je kunt kijken op mijn website http://www.de-eikensingel.nl
    Nu ben ik op zoek naar romantische valentijns ideetjes .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget