woensdag 29 februari 2012

Shoplog | Antwerpen dag 1

Afgelopen weekend heb ik deels in Antwerpen doorgebracht. Tja, drie keer raden wat je doet als je in deze modestad bent? Shoppen natuurlijk! En eten (wafels en pannenkoeken, mmm!).

Hierboven kun je mijn aankopen van dag nummer één bewonderen. Bij Lush kocht ik Big, een shampoo die goed schuimt, voor volume zorgt en je coupe laat glanzen. Urban Outfitters kwam ik uit met twee sieraden; een ring met de B (van Bully, mijn overleden hond) en stoere oorbellen. Deze wijde top met stukken satijnen stof kwam ik bij Pull & Bear tegen. Het vrouwelijke singlet met stippen kocht ik bij Forever 21

Houd TheBellJar.nl in de gaten, deze week volgt het tweede deel van deze shoplog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget