vrijdag 3 februari 2012

Shoplog: Keukenrolhouder

Op dit moment even geen magnetron maaltijden, ovenschotels of afbakbroodjes meer voor mij. Mijn combimagnetron is kaduuk. Gelijk een goede reden om mijn keuken eens onder handen te nemen. Er komt een plank met daarop een nieuwe (luxere *jeej!*) combimagnetron, zodat mijn aanrechtblad vrij is. Een verademing, want dan heb ik eindelijk ruimte om ook echt te koken (want dat begin ik steeds leuker te vinden). Verder wil ik een kruidenrekje ophangen en, naast een krijtbord en een schilderijtje, ook deze rattan keukenrolhouder. Al maanden op het oog, maar afgelopen week pas echt op de bestelknop gedrukt. Wat vind je van mijn nieuwe aanwinst? 39,95 euro bij Saense Sjans.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget