zaterdag 11 februari 2012

Shoplog | Kringloop #2

Vorige week zaterdag zijn vriendin C. en ik na gezellig geluncht te hebben naar Het Goed geweest. C. en ik hebben allebei een craze voor oude spulletjes. Het Goed is een keten van kringloopwinkels. De winkels (lees: netjes, centrale verwarming etc.) zijn gevestigd in verschillende plaatsen. Het assortiment is breed en wisselt dagelijks. Ik tikte een paar leuke items op de kop en was totaal 5,95 euro kwijt. Kijk maar mee:
Een girly roze, tikkeltje foute, diepe schaal. Handig om een salade in op te dienen.
Een klein rekje waar ik voor viel, zonder een idee te hebben wat ik ermee moest. Voor het geld hoefde ik het niet te laten. Waarschijnlijk ga ik er mijn hand- en theedoek in de keuken aan ophangen.
Een oude kandelaar die inmiddels in mijn slaapkamer staat. Excuus voor de wazige foto.
Ook voor dit houten rekje heb ik nog geen doel. Laat ik het bruin, of zal ik het toch wit schilderen? In mijn gang hangen als sleutelrekje of een extra latje toevoegen, zodat ik er een kruidenrek van kan maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget