woensdag 29 februari 2012

Shoptip | Gratis 100% Maastricht

Vorig jaar maart vertelde ik over een leuke actie van mo'media. Bij aankoop van een 100% stedengids kreeg je er gratis 100% Amsterdam bij. Deze actie wordt wegens succes herhaald. Enige verschil is de titel: vanaf morgen (1 maart) krijg je 100% Maastricht cadeau. Bij Bol.com geldt deze actie alleen op een geselecteerd aantal boekjes, bij de webshop 100procenttravel lijkt het erop dat je bij elk 100% gidsje 100% Maastricht cadeau krijgt.

Ik ben dol op deze city guides en heb inmiddels de volgende steden in mijn kast staan: Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Den Haag, Gent, Haarlem, Kopenhagen, Milaan, New York, Parijs en Valencia. De dikgedrukte cities heb ik inmiddels bezocht, de andere stedentrips staan op mijn to-do-list. ;-) Ook ik maak weer gebruik van deze leuke actie. 100% Londen mist namelijk nog in mijn boekenkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget