zondag 19 februari 2012

Shoptip | Jamie Oliver's Flavour Shaker voor €14,95

Ik ben gezwicht voor een keukengadget. En niet zomaar één, ik ben gezwicht voor een keukengadget van Jamie Oliver. Deze topkok heeft het voor elkaar gekregen om zelfs mij over te halen tot een aankoop. Shit! En ik ben er ook nog eens heel erg blij mee. Shit, shit, shit! ;-) Daar waar ik eerst nog niets van meneer Oliver in huis had, staan er sinds deze week een boek en een Flavour Shaker in mijn keukenkast. Boek komt van Bol.com, als excuus voor de slechte bezorging van mijn oven, daar kan ik dus niets aan doen. Maar de Flavour Shaker heb ik toch echt zelf, geheel vrijwillig, in huis gehaald.

Klik op "Lees verder" om meer te lezen over de aanbieding waar ik zo blij mee was.
Wat is dat, de Flavour Shaker?
De Flavour Shaker, soms ook wel de smaakmixer genoemd, is een uitvinding van Jamie Oliver en bedoeld voor iedereen die graag kokkerelt. Deze gadget is een vervanging voor het stampen van kruiden in een vijzel, wat toch een redelijk omslachtig klusje is. Met de Flavour Shaker haal je in een handomdraai alle aroma's uit kruiden, noten, citrusschillen... zonder dat je keuken gelijk een bende is. De Flavour Shaker kan in de vaatwasser. En niet onbelangrijk, het dingetje staat ook nog eens heel leuk op je aanrecht.

Hoe werkt de smaakmixer?
De Flavour Shaker heeft een eenvoudig design. Met zijn tweeledige koker lijkt hij op een kegel, waarin een keramische bal al het werk doet. Doe de ingrediënten in de shaker (met eventueel wat olie of room) en leg de bal erbij. Draai de helften stevig op elkaar. Schud goed totdat je tevreden bent over de textuur van het mengsel. Draai de shaker open en lepel de inhoud op je gerecht.

Aanbieding bij Cook & Co
Gisteren liep ik recht op mijn doel af in de kookwinkel Cook & Co. De Flavour Shaker zou nog die dag bij mij op het aanrecht komen te staan. Ik had me al neergelegd bij de 22,95 euro die de mixer me zou gaan kosten. Mijn oog viel op de Gold special edition, waar een prijsje van 14,99 euro op stond. De verkoopster vertelde mij dat dit inderdaad een superaanbieding was. De Gold edition gaat uit het assortiment, maar Cook & Co had nog een partij kunnen opkopen. Die nu dus voor een prikkie verkocht wordt. Ter vergelijking: de gewone Flavour Shaker kost 22,95 euro, de stalen editie zelfs 43,95 euro. Dat is nog eens leuk shoppen! Klik hier om de Flavour Shaker Gold online te kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget