zaterdag 17 maart 2012

Beauty Babbelen | Lady Speed Stick

Vlak voordat ik in september 2011 naar New York vertrok vroeg ik op Twitter wat ik in The Big Apple absoluut moest kopen. Van beautyblogster Cynthia (Miss Lipgloss) kreeg ik de tip om de Lady Speed Stick aan te schaffen. Tja, en als een beautyblogger dat aanraadt, dan doe je dat netjes. ;-) Enfin, deze deostick is nu een all time favorite. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een deodorant daadwerkelijk doet wat er beloofd wordt. De Lady Speed Stick geeft écht 24 uur bescherming, geeft amper op kleding af en is ook nog eens super zuinig in gebruik. Met deze deo hoef ik me eindelijk geen zorgen meer te maken over eventuele geurtje en dat is een verademing. Letterlijk en figuurlijk.

Helaas raakt ook deze stick een keer op. Gelukkig ging collega N. kort geleden drie dagen naar New York en dus gaf ik haar een boodschappenlijstje mee. Met de drie sticks die zij mee naar Nederland nam, kan ik waarschijnlijk wel tot september doen. En dan hoop ik zelf weer voet op Amerikaanse bodem te zetten.

Geen New York trip in het vooruitzicht? Op Ebay bestellen kan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget