vrijdag 30 maart 2012

Beauty Babbelen | Opgemaakt #1

Iets wat jullie nog nooit voorbij hebben zien komen op TheBellJar.nl, is dit artikel "opgemaakt". Ik heb het eigenlijk een beetje gestolen, of nee geleend ;-), van beautyblogs. In mijn badkamer heb ik het gebloemde stoffen zakje hangen en iedere keer als ik een product op maak stop ik het direct daarin. Althans, daar probeer ik aan te denken. Welke producten vond ik fijn en zou ik zo opnieuw kopen, en welke zijn niet voor herhaling vatbaar?
De inhoud van het zakje moest nodig op de foto worden gezet, zoals je ziet.
Wella Shockwaves Shine on Spray kocht ik voor een prikkie bij Action. Daar zijn vaker kleine opgekochte collecties te koop. Hier geldt altijd: op is op. Bovenstaand product beviel me erg goed, en zorgde inderdaad voor de beloofde shine.Geen grootse resultaten hoor, maar zeker ok.
Osis Glamour Queen volume-haarspray koos ik ooit tijdens een Tombola bij mijn vorige baan. Het zou de perfecte keuze zijn voor "volumineuze creaties". Nu vind ik het beoordelen van haarsprays altijd lastig, omdat ik mijn haar eigenlijk altijd los draag als ik de deur uitga. Ik gebruik spray dus alleen om te voorkomen dat het piekerig gaat zitten en niet om een heel kapsel op z'n plek te houden. Deze Glamour Queen uitvoering deed haar werk goed. Toch niet opnieuw gekocht, ik heb nog haarsprays van andere merken staan en die wil ik eerst opmaken.
Dit geurtje Woman van Christina Aguilera vond ik ok, maar zal nooit favoriet worden. Niet opnieuw gekocht dus. Ik kies dan liever voor een geur die ik wel heerlijk vind ruiken.
Onder mijn deo in spuitflacon, gebruik ik altijd eerst nog een deodorant stick. Voordat ik de Lady Speed Stick ontdekte, fladderde ik van deo stick naar deo stick. Dit product van Rexona was ok, maar zeker niet zuinig in gebruik. Daarnaast wordt de bovenkant erg viezig, zoals je op de foto kunt zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget