maandag 5 maart 2012

Modenieuws | Forever 21 in Amsterdam


In New York heb ik voor het eerst in real life kennisgemaakt met Forver 21. Ik kende de Amerikaanse winkel daarvoor alleen maar door hun webshop. Zo'n anderhalve week geleden was ik er voor het laatst tussen de kleding aan het koekeloeren. Forever 21 is namelijk wel al in België gevestigd.

Eindelijk wordt er nu ook aan de wens van de Nederlandse fans gehoor gegeven, want Forever 21 komt naar Amsterdam! Een winkel vol hippe en betaalbare kleding, beautyproducten en accessoires daar worden we allemaal blij van, toch? De deuren zullen nog dit jaar geopend worden. Op de Kalverstraat om precies te zijn. Outlet, Foot Locker en Cafe Moda (toen ik nog in Amsterdam woonde, mijn favoriete schoenenwinkel) zullen moeten wijken. Ook Rotterdam, Utrecht en Den Haag staan op de planning voor een Forever 21 store.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget