zaterdag 3 maart 2012

Saturday's Shoptip | Body Butter Duo's voor €7,50

Ik schreef het vorig jaar juli al... sommige delen van je lichaam hebben een bodylotion nodig. Armen bijvoorbeeld. Andere plekken, zoals de ellebogen en benen, kunnen wel wat extra verzorging gebruiken. Om te voorkomen dat je allerlei verschillende potten in je badkamer hebt staan, heeft The Body Shop de Body Butter Duo's bedacht. Een bodylotion én bodybutter in één verpakking.

Ik heb ze nog steeds niet uitgeprobeerd, ik heb mezelf namelijk een bodybutter-koopverbod opgelegd. Alleen wordt het me nu wel heel lastig gemaakt om me aan dat verbod te houden. De duo's zijn flink afgeprijsd. Eerst waren ze 17 euro (best een bedrag!), nu nog maar 7,50 euro. Ik zou zeggen: sla je slag, online of in de winkel! Voor jezelf of als cadeautje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget