zaterdag 17 maart 2012

Saturday's Shoptip | Gratis boek Heleen van Royen

Vandaag ga ik voor het eerst weer even echt naar buiten. Na die week ziek-zijn ben ik er wel aan toe om de eerste zonnestralen op mijn huid te voelen. What to do? Even ergens lunchen, een fietspomp kopen (dan heb ik geen excuus meer om niet te gaan fietsen) en langs Kruidvat.

Daar krijg je bij aankoop van twee (saaie) actieproducten haar nieuwste boek 'Verboden vruchten' helemaal gratis. Eerder kreeg ik al een luisterboek van Heleen cadeau bij Trekpleister en daarmee maakte ik voor het eerst kennis met haar schrijfstijl. En die kennismaking was positief. Nu maar hopen dat Kruidvat nog zo'n boek voor mij heeft bewaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget