zaterdag 7 april 2012

Beauty Babbelen | Opgemaakt #2

Vorige week plaatste ik voor het eerst een opgemaakt-artikel. Vandaag deel twee. Ik vertel hierbij iets over de verzorgingsproducten die ik op heb gemaakt. Welke vond ik fijn en zou ik zo opnieuw kopen, en welke zijn niet voor herhaling vatbaar?
Regelmatig verkoopt Lush doosjes die gevuld zijn met verschillende producten. Ze zijn bedoeld om je voor een redelijk prijsje kennis te laten maken met Lush goedjes. In zo'n samengestelde box zat ook Big. Een korrelige shampoo die je in je haar moet masseren. Natuurlijk zonder siliconen. Ik ben erg tevreden over dit product. Zo tevreden dat ik Big in Antwerpen full-size heb gekocht. 
Tja, deo's, het blijft een lastig verhaal. Vaak koop ik ze bij Action en daar wisselt de collectie nogal eens. Een blijvertje heb ik nog niet gevonden (tips zijn welkom!). Over deze groene Rexona bus was ik niet erg tevreden. De deodorant deed zijn werk niet perfect. ;-) 
Ik ben heel tevreden over de reinigingsproducten van Demak'Up. Ze zijn wel wat duurder, maar je merkt echt heel duidelijk verschil. In positieve zin dus. Deze “roze” doekjes heb ik gekregen om te testen en zijn mijn favoriet, dankzij de zachte reinigingsmelk die erin verwerkt is.
John Frieda haarproducten zijn favoriet bij mij. Ik gebruik altijd de Brilliant Brunette mousse op mijn handdoekdroge haar. Het resultaat? Een redelijk glanzende coupe.
De Hema nagellakremover pads vind ik vooral handig voor onderweg. Wanneer ik thuis ben, zie ik het nut er niet echt van in. Dan is vloeibare nagellakremover wat mij betreft ook prima.
Droogshampoo, waarom heb ik die niet eerder ontdekt? Sinds een jaar kan ik niet meer zonder! Soms heb je haast en geen tijd om je haar te wassen, terwijl je lokken aan de vettige kant zijn. Of je hebt je haar juist net gewassen, maar er teveel van een product in gesmeerd, waardoor het vrijwel meteen al vet overkomt. Droogshampoo tijd! Op je haar (of beter: op je haarlagen spuiten) en na een paar minuutjes uitborstelen. Kijk wel uit voor de grijze waas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget