dinsdag 24 april 2012

Musthave Magazine | Fab

Na de lancering van Vogue is Nederland sinds vandaag weer een tijdschrift rijker. Fab magazine wordt omschreven als de TomTom op love- en lifestyle gebied en heeft als slogan "40 is het nieuwe 30". Ex-Cosmo hoofdredactrice Claudia Straatmans staat aan het roer en heeft het concept van Fab bedacht. Het blad laat sterke en slimme vrouwen vertellen over psyche, relaties, werk en vriendschap. En natuurlijk ook veel Fashion, Beauty, Travel, Food & Wine op een stijlvolle en sprankelende manier.

Fab bestaat uit drie secties. De sectie ‘Binnenkant’, die onderwerpen als de psyche, carrière en relaties behandelt. De sectie ‘Buitenkant’ gaat over beauty, fashion en aanverwante zaken. En dan is er nog de ‘Secret Section’. Over liefde en lust, maar zonder grof- en platheden.
Het blad zal zes keer verschijnen in 2012 en heeft een oplage van 75.000 exemplaren. Prijs: 5,95 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget