zaterdag 28 april 2012

Precious Preview | Shoplog brocante

Volg je mij op Twitter, dan weet je dat ik vandaag te vinden was in het oosten van het land. Bij Old Basics om precies te zijn. Een grote loods vol landelijk antiek en brocante. Mijn oog viel vrijwel direct op een houten eetkamer stoeltje. "Neem mij, neem mij", fluisterde de stoel. Daar moest ik wel naar luisteren. Ook ging ik naar buiten met een klein kastje voor aan de muur. Nadat mijn moeder en ik een pannenkoek hadden gegeten, vervolgden we onze woonspulletjes-tour. Bestemming? Eijerkamp. Ook daar ging ik niet met lege handen naar huis. Wil je mijn aankopen bewonderen? Houd TheBellJar.nl dan in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget