zaterdag 14 april 2012

Saturday's Shoptip | Action boekjes

Het is inmiddels geen verrassing meer; ik ben fan van Action. Je kunt er leuke items scoren voor kleine prijsjes. Ik breng wekelijks een bezoekje aan de winkel, om te kijken of er nog nieuwe producten zijn binnengekomen.

Het boekje "Een muis in de soep... recepten, blogs & culinaire uittreksels' zag ik liggen in de Action-schappen en maakt onderdeel uit van een hele reeks kleine kookboekjes. Andere titels zijn: 'Handboekje om in de toko niet met je mond vol tanden te staan', 'Hoe je ex vergeten met lekker eten' en 'Ode aan de persoonlijke noot: hoe je een kant-en-klaarmaaltijd persoonlijk maakt'.

In het kookboekje dat ik kocht, worden verschillende bloggers geïnterviewd. Zij geven gelijk ook hun geheime recepten prijs. Voor 1 euro kon ik dit receptengidsje natuurlijk niet laten liggen. Cook & Co verkoopt ze ook, maar dan betaal je er wel 2,99 euro voor. Kijk, en daarom houd ik zo van Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget