zondag 15 april 2012

Shoplog | Action

Vanmiddag plaatste ik op Facebook een poll met de vraag welk blogartikel jullie als eerste willen zien op TheBellJar.nl:
  • Beauty Babbelen | Opgemaakt #3
  • Shoplog | Personeelsverkoop
  • Shoplog | Kruidvat 1+1 gratis actie 
Omdat er nog niet denderend gestemd is, laat ik de poll nog even lopen. En dus heb ik gekozen om vandaag mijn Action shoplog alvast online te zetten. Ik probeer elke zondag even langs deze budgetwinkel te gaan. Niet alleen voor wat huishoudelijke aankopen, maar ook om te checken of er nog een leuke aanbieding loopt of wellicht dat er een kleine oplage van een merkartikel is opgekocht.
Heel blij werd ik van deze kweeksetjes. Ik heb de drie varianten gelijk in mijn mandje gelegd.
Compacte aarde voor de kweekpotjes, een glazen pot voor buiten (leuk met een kaarsje) en een tafellaken. Deze gebruik ik als ik eters krijg, om te voorkomen dat mijn brocante eettafel onder de vlekken komt te zitten.
Veel van mijn huishoudelijke aankopen doe ik ook bij Action. Regelmatig vind je bij Action ook partijen etenswaren, zoals deze vegetarische noten ragout. Mmm!
Vriendin V. en ik gaan 3 juni naar Schotland. 9 juni speelt het Nederlands elftal zijn eerste EK wedstrijd en dus moeten we, geheel in stijl, maar een pub opzoeken. 
Toen mijn hond Bully was overleden, heb ik vreselijk gezocht naar een (kneedbare)gipsafdruk. Ik wilde graag een pootafdrukje maken, maar zoals dat vaak gaat als je ergens naar zoekt: je kunt het niet vinden. Gelukkig last minute toch nog de afdrukjes kunnen maken. Toevallig zag ik deze gipsafdrukset mét lijstje liggen bij Action. Wie weet ga ik de poten van de katten vereeuwigen. Verder zie je ook nog een hoepel op de foto staan. Leuk om voor de TV mijn hoelahoepmoves te oefenen. Helaas ben ik geen natuurtalentje. ;-) 
Heb je lekkere trek? Ook dan kun je bij Action terecht!
Mijn beautyaankopen waren deze keer niet heel spannend: wattenschijfjes om qua kwaliteit eens uit te proberen en twee deo's.

Wat is jouw favoriete action product?

1 opmerking:

  1. Mijn favorieten zijn huishoudelijke spulletjes, merk beautyproducten en verzorgingsartikelen, cavia knaagstangen en emmertjes met hondenkoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget