zondag 22 april 2012

Shoplog | Kruidvat 1+1 gratis actie

Het was weer zover: vorige weekend kon je gebruikmaken van de 1+1 gratis make-up actie bij Kruidvat. Niet alleen handig om nieuwe producten uit te proberen, maar ook om favorieten op voorraad te kopen. Hieronder mijn aankopen:
Deze Catrice make-up basis kocht ik al eerder en beviel erg goed. Mooi moment om weer een potje in te slaan.
De Catrice matt mousse foundation gebruik ik inmiddels alweer ruim een jaar en bevalt nog steeds prima. Dekt goed en blijft lang zitten. 
Eindelijk ook bij Kruidvat te koop: Batiste droogshampoo voor bruin haar. Daar waar andere droogshampoo's een grijze waas achterlaten, is deze versie voorzien van wat bruine kleurstof.  
Ik gebruik al jaren de coverstick van Etos om oneffenheden en wallen weg te werken. Ik ben benieuwd hoe dit exemplaar van Essence zijn werk doet. 
Nog niet eerder geprobeerd, dit wenkbrauwpotlood van Essence.
De foundation primer van Gosh gebruik ik al jaren. Fijn, maar oh zo duur. Dit is echt zo'n product dat ik tijdens de 1+1 gratis actie insla. Ik ben benieuwd naar deze nieuwe cream versie.
Twee soft eyeliners van Catrice. Aanraders!
De nagelschaartjes van Gosh waren flink afgeprijsd. 
Mierzoet, maar ik hou ervan: Bubblicious kauwgom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget