maandag 23 april 2012

Tara Talk | Week 16 in beeld

Mijn volgers op Twitter zagen al dagelijks foto's voorbijkomen. Vanaf nu geef ik je iedere maandag een kijkje in mijn privéleven. Kijk je mee wat ik de afgelopen week zoal heb gedaan?  
Dinsdag ben ik sinds tijden weer naar BBBB gegaan en dat deed me erg goed. Afgelopen vrijdag naar Pilates geweest en morgen weer een lesje volgen.
Ik heb laatst op kantoor opgebiecht hopeloos verliefd te zijn geweest op Brian van The Backstreet Boys. Mannelijke collega A. had dat onthouden en kwam deze oude BSB etiketten tegen. Ik vond ze 's ochtends op mijn bureau. Zucht, jeugdsentiment. 
Vrijdag kwam vriendin V. bij mij eten. Samen hebben we onze Schotland vakantie voorbereid. We weten hoe we gaan rijden en wat we willen zien. Eén hostel is geboekt, verder laten we het gewoon op ons afkomen. 
Als toetje maakte ik frozen frambozen yoghurt met honing en munt. Het recept heb ik online gezet.
Mijn zaterdagochtend begon goed met Hollandse aardbeien van de markt en nog een bakje frozen yoghurt.
Zondag stond vooral in het teken van TheBellJar.nl. Vaak heb ik last van teveel ideeën en inspiratie. In zo'n geval begin ik even met het maken van een planning.
Ook ik ben gezwicht voor een gekleurde broek. Dit blauwe exemplaar kocht ik zaterdag bij WE.
Deze ring kocht ik bij Forever 21 in New York. Zondag droeg ik sinds tijden weer eens rode kleding en dus deed ik deze ring om mijn vinger. 
Ik sloot mijn week af met een bad bij mijn ouders. Even ultiem ontspannen met de Magic Mushroom Bubblebar van Lush.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget