maandag 30 april 2012

Tara Talk | Week 17 in beeld

Sinds vorige week geef ik elke maandag een kijkje in mijn privéleven. Bekijk hieronder wat ik de afgelopen zeven dagen heb gedaan.
Stiekem nog een foto van zondag 22 april. Mijn vader kwam weer een paar dingetjes in mijn huis ophangen. Dit is de "before" foto. Binnenkort schrijf ik er nog een artikeltje over.
Vorige week vrijdag kwam vriendin V. eten. Ik had ingrediënten voor bruschetta met knoflook, tomaat, avocado en ansjovis in huis gehaald. Alleen was het er niet van gekomen om deze broodjes ook daadwerkelijk te maken. Zonde natuurlijk om de gekochte etenswaren niet te gebruiken. Dus dan maandag maar in de keuken gestaan, bij mijn ouders. Het recept vind je hier. 

 Dinsdagavond voor het slapen gaan nog even een stukje lezen. Tijd voor een nieuw boek. Heerlijk moment altijd. Een goed boek afsluiten en aan een vers nieuw exemplaar beginnen. Binnenkort meer over Eén van de Acht.
Woensdag; wearing red, dots en een statement ketting.
In de avond even een hapje eten bij vriend F., samen met vriendinnen W. en N.
F. had M&M's Intense in huis gehaald en die waren erg goed te doen. ;-) Mijn nagellak was in de avond alweer deels afgebladderd.
Woensdagavond voorbereidend werk gedaan voor de taart die we in het gezicht van collega N. zouden gaan gooien. Donderdag was (helaas, helaas) haar laatste werkdag en we hadden nog een appeltje met haar te schillen. ;-) Zoals je ziet heb ik een heel klein stukje voorgeproefd.
Donderdagavond tot 20.00 uur aan het werk op kantoor om nog even wat werk te verzetten voordat  we het extra lange weekend in gaan. Met een wijntje. Gewoon omdat het kan.
Vrijdagmiddag even geluncht met vriendin W. Super gezellig dat ze sinds kort zo dichtbij werkt. Kunnen we elke vrijdag even samen lunchen. 's Avonds nog even de stad in geweest voor een drankje en een dansje.
Zaterdag samen met mams een gezellige dag in het vooruitzicht. We gingen naar Old Basics en streken ook nog even neer bij dit pannenkoekenhuis in Otterlo, op de Hoge Veluwe. Alweer pannenkoeken ja.
Bij Old Basics. Een loods vol brocante. Neem wel een dikke portemonnee mee.
De auto vol met aankopen. Een eetkamerstoel, een kastje (allebei van Old Basics) en een kruidenrek van Rivièra Maison. Die kocht ik bij Eijerkamp Veenendaal.
De dag werd afgesloten met sushi.
Zondag zette ik alvast één van mijn aankopen op de foto.
Zondag, Koninginnenach in Den Haag. Eten bij de Italiaan en wat zag vriendin V. op de kaart staan? Spaghette alle Vongole! Het recept vind je hier.
Gezelligheid in Den Haag.
Mijn favoriete spel op de kermis: kamelenrace (in dit geval met paarden).

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Geniet van Koninginnedag en het mooie weer. Ik ga over een uurtje naar Delft fietsen. 

1 opmerking:

  1. Weer leuk om te lezen en te zien wat je allemaal beleefd hebt de afgelopen week.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget