maandag 7 mei 2012

Tara Talk | Week 18 in beeld

Vandaag, zoals elke maandag, weer een kijkje in mijn privéleven. Wat heb ik de afgelopen zeven dagen allemaal gedaan? Een gezellige, overvolle week en dus: veel foto's. Enjoy!
Koninginnedag 2012 vierde ik dit jaar in Delft. Het was de bedoeling om dat met z'n achten te doen. Helaas kwam vriend F. op de fiets in aanraking met een slingerend kind. F. raakte gewond aan zijn hand en moest naar het ziekenhuis. Het resultaat? Een lange, lange dag in het ziekenhuis en negen hechtingen.
Deze foto is gemaakt op het moment dat iedereen nog heel was... Na tien minuten fietsen vonden we het hoog tijd om de fles rosé open te trekken. ;-) 
Dit radiatormandje kocht mijn moeder voor mijn katten. Helaas kijken ze er totaal niet naar om. Totdat ik het in dit kuipstoeltje van Ikea legde.

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Dinsdagavond is het sportavond. Lesje bbbb (buik, billen, benen, borst) met M. Even een snel hapje eten na mijn werk en dan door naar de sportschool. Haast!
Na het sporten lekker met badjas en een maskertje op de bank. Ultiem chill moment!
Dit visitekaartje van Restaurant New York kwam ik deze week tegen in mijn tas. Ik heb er laatst erg lekker gegeten met vriendin W. Meer lezen over Restaurant New York? 
Woensdag dook ik tijdens mijn werk de fotostudio in om de moederdagactie voor de blog te (laten) fotograferen. Leuk om ook op kantoor eens visueel bezig te zijn, in plaats van tekstueel.
Op de foto: de drukkers die je op een ketting kunt klikken.
Woensdag nam ik wakame (Japanse zeewiersalade) mee naar kantoor. Yum.
Donderdagavond had ik een etentje met zeven vriendinnen. Tapas en Sangria bij La Cubanita in Den Haag. Erg gezellig en erg lekker!
Deze leuke kaarsenhoudertjes van Riverdale nam vriendin V. mee van haar werk. 
Vrijdag gingen we bij vriendin C. proosten op haar nieuwe baan. Kleine M. was er ook. 
 
Met z'n allen op de giga-bank bij C.
Ik ben heel trots op het feit dat mijn lieve vriendinnetjes allemaal een leuke baan hebben in deze moeilijke (werk)tijd. 
Zaterdagochtend weer spinning. Ik heb deze week vijf keer gesport. Recordje voor mij! ;-)
Zaterdagmiddag met mams naar knaagdierenopvangcentrum Het Knaaghof om cavia Dylan op te halen. Konijn Gijs, vriend van cavia Teddy, is een paar weken terug overleden. Dylan moet weer voor wat gezelligheid in het hok gaan zorgen.
Behind the scenes: Het Knaaghof. Prachtig grote hokken en superlieve verzorgers.
Zaterdagavond at ik mosselen bij mijn ouders. 
En daarna door naar het bevrijdingsfestival. IJskoud, maar gezellig.
Penny maakte dankbaar gebruik van het nieuw aangeschafte vensterbankkussen.
En zoals vaker op zondagavond: in bad bij mijn ouders.


Dat was mijn week weer, hopelijk vond je het leuk. Volgende week zal wat minder spannend zijn: de feestjes zijn voorbij en het normale leven start weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget