maandag 14 mei 2012

Tara Talk | Week 19 in beeld

Op de valreep toch nog, zoals elke maandag, weer een kijkje in mijn privéleven. Wat heb ik de afgelopen zeven dagen allemaal gedaan? Het was een redelijk rustige week, kijk maar mee:
We beginnen de dag met Red Bull met een rietje (om de tanden te sparen). Inmiddels heb ik redelijk wat collega's aangestoken met mijn verslaving. 
Maandagavond weer eens gekookt voor mijn ouders. Risotto en bovenstaande bruschetta met gegrilde paprika, ansjovis en olijven. Recept binnenkort op TheBellJar.nl te vinden. 
Dinsdagavond gesport en later op de avond schrijf ik in bed nog wat teksten bij outfits.
Woensdag had ik een dagje vrij, net als vriendinnen V. en W. Een goed moment om naar Antwerpen te gaan. Tijdens een plaspauze wilde ik mijn tas ophangen aan het haakje...
Op het menu in Antwerpen: mosselen met frites.
Donderdagochtend op kantoor: laatste werkdag op onze oude plek. En dus even op de foto met al onze routines. Make-up, deo, haarrollers en thee.
Doen alsof ik aan het werk ben.
Donderdagavond uit eten bij Sumo op Scheveningen. Of was het de set van GTST?
Vrijdag ging ik, na pilates, eindelijk weer naar de kapper om mijn haren te laten verven. Wachten bij de kapper betekent: 'kapselblaadjes' doorbladeren. Om vervolgens mijn haar weer exact hetzelfde te laten knippen.
Vrijdagavond had ik een avondje voor mezelf en dus besloot ik mezelf te verwennen met een uitgebreide gezichtsbehandeling. 
Zaterdag was een rustig dagje. 's Ochtends sporten, 's avonds op de bank bij vriendin M. V. nam deze huisgemaakte macarons mee.
Scream 4 kijken. Bij gebrek aan beter.
Zondag wakker worden, terwijl de zon al door de ramen schijnt.
Via vriendin V. regelde ik een aantal Riverdale Moederdag cadeautjes voor mijn moeder.
Mijn moeder kocht ook kleine cadeautjes voor mij als 'poezenmoeder'. We zijn niet gek hoor. ;-)
Ook zondag was weer rustig. Na het sporten heb ik mijn Antwerpen aankopen gefotografeerd. Nieuwsgierig? Je vindt ze hier.

1 opmerking:

  1. Ziet eruit als een heerlijk weekje ! Leuke foto's. Oeh, mosselen en macorons ! Hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget