maandag 21 mei 2012

Tara Talk | Week 20 in beeld

Iedere maandag geef ik een kijkje in mijn privéleven. Veel dagen vrij, veel gedaan en dus veel foto's. Kijk mee naar mijn afgelopen zeven dagen. Wil je week 19 nog eens terugzien, dat kan hier.
Maandag werd ik verblijd met post. In het pakketje zat het tijdschrift Vega, dat ik voor TheBellJar.nl mag lezen. 
Dinsdagochtend hebben we op mijn werk altijd commercieel overleg over de webshop. Hoe hebben we de afgelopen week verkocht, wanneer gaan we de nieuwsbrief eruit sturen... Ik krijg regelmatig vragen over mijn baan. Ik ben copywriter (tekstschrijver) en blogcoördinator voor een webshop van een grote Nederlandse modeketen.
Dinsdag had ik het I am priceless kettinkje, dat ik op 6 juni 2010 van mijn moeder cadeau kreeg, weer eens om.

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Dinsdag fotografeerde ik ook nog even mijn nieuwe werkplek. Super uitzicht! 's Avonds bbbb-en met vriendinnen W. M. en V.
Woensdag tijdens de lunch even naar een feestwinkel in Zoetermeer. Er moest een outfit uitgezocht worden voor de Toppers. De vrouw in de winkel kon het allemaal niet zo waarderen.
Door Tammy mis ik mijn lieve Bully soms zo.
Woensdagavond viel de nieuwe Linda op de deurmat. Blijmaak-post. 
Donderdag, Hemelvaartsdag, ging ik mee met vriend F. naar het tuincentrum. Ik heb heel weinig met planten. Ik vind ze er leuk uitzien, maar kan er niet voor zorgen. Ik heb gewoon geen groene vingers. Geef mij maar dieren. Waar ik dan wel weer een zwak voor heb, zijn vleesetende planten. Leuk om ze dicht te laten klappen. 
Donderdag had ik een volks avondje in het vooruitzicht. Samen met collega's D. en D. gingen we, geheel in Loveboat stijl, naar de Toppers.
Collega D. woont op het platteland van Reeuwijk. Droomlocatie.

Ik moet toegeven: het was nog best leuk bij de Toppers.
Vrijdagochtend pilates.
En 's middags met zenuwen wachten bij de tandarts. Zal nooit een hobby van me worden. Gelukkig stond de teller nog steeds op nul gaatjes.
Op weg naar Ikea met vriendin V. Vrouwen en bandenspanning; zorgt voor spanning!
Lunchen bij Ikea. Mmmm.

Zo schattig altijd; katten op straat die om aandacht komen vragen.
Vrijdagavond hebben V. en ik muziek uitgezocht voor onze roadtrip.
Zaterdagochtend krachttraining en spinning met V. en toen door naar Primark Rotterdam met C. Hoe cute zijn deze lip balms?!
In de middag heb ik nog gewerkt aan een artikel dat op 6 juni, tijdens mijn vakantie, live komt. Ik geef op mijn verjaardag altijd een persoonlijke update.
's Avonds gezellig bijkletsen met vriendin J. onder het genot van sushi. Hierboven mijn favoriet: de ebi fry roll.
Natuurlijk mochten de edamame niet ontbreken.
Vriendinnen W. en M. waren een weekendje op familiebezoek in Engeland en dus verzorgde ik de katten van W.
Zondagochtend werken aan TheBellJar.nl. Gaat goed zo, hè Penny.
Zondagmiddag ben ik, voor het eerst sinds de begrafenis, weer bij het graf van mijn neefje geweest.
Mijn moeder kwam aanzetten met deze bloemetjes voor op het balkon. Het ziet er gelijk een stuk vrolijker uit.
 Nina en Penny mochten even op het balkon genieten van het mooie weer.
's Avonds met vriend F. nog even richting Schiphol om W. en M. op te halen.W. en ik zwichtten voor een cupcake.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Week 19 vind je hier.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslag weer van je afgelopen week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je foto's en vooral de foto van Tammy trok mijn aandacht. die foto van Tammy, het was alsof ik naar onze hond, Sarah Lee, keek, zo raar. Bijna hetzelfde koppie, niet helemaal maar die kleuren, de blik, de tekening, bijna bijna gelijk. alleen denk ik niet dat ze van hetzelfde ras zijn? Onze Sarah is een border collie, turbo tante en dat op haar bijna 12e leeftijdsjaar. Alleen haar bruine kleuren zijn vervaagd, door de leeftijd denk ik hihi. Maar dat mag op zo'n leeftijd toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @T: Bedankt voor je leuke reactie!

    Wat grappig dat je je eigen hond, Sarah Lee, in Tammy herkent. En heel fijn dat ze op haar 12de nog zo actief is. Dan mogen die kleurtjes inderdaad best een beetje vervagen. Gebeurt bij ons ook uiteindelijk toch? ;-) Tammy is trouwens een Jack Russell Terriër.

    Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget