maandag 28 mei 2012

Tara Talk | Week 21 in beeld

Iedere maandag geef ik een kijkje in mijn privéleven. Afgelopen week heb ik vijf dagen gewerkt. Maar gelukkig in mijn vrije uurtjes nog heel veel kunnen genieten van de zon. Wil je week 20 nog eens terugzien, dat kan hier.
Frustrerend; aan het werk zijn, terwijl buiten de zon heerlijk schijnt. Nog frustrerender; al die terras-foto's op Facebook en Twitter voorbij zien komen. ;-)
Op dinsdag tussen het werken door toch even vijf minuutjes zon meegepikt. En gelijk even mijn nieuwe laarsjes op de foto gezet. 's Avonds gesport.
Woensdag een dagje thuisgewerkt. Ik moest nog heel veel SEO blokken (Google optimalisatie) schrijven voor een meeting van donderdag. Dus dan maar even vanuit huis knallen. Vonden de katten helemaal niet erg... De balkondeur heeft de hele dag opengestaan.
Tijdens de lunch heerlijk op mijn balkonnetje gezeten. Surimi met sojasaus, nomnomnom

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Zo verslavend en moerzoet: Hubba Bubba.
's Avonds gebarbecued met vrienden. En proosten met zelfgemaakte jammie cocktails van vriendin V.
Vriendin V, C, W en ik. 
De mannen bereiden het vleesch.
Lieve vriendinnen V. en C.
Donderdag weer op kantoor. Onze oude vertrouwde radio heeft er niet zoveel zin meer in. Gelukkig wilde het ding de cd van de Backstreet Boys van collega J. nog wel afspelen. Maar of (mannelijke) collega N. daar zo blij mee was? Eeeh nee.
Slechte lunch: gado gado met megaveel pindasaus. Doordrengd en dus uiteindelijk de helft laten staan.
En zoals gezegd: een SEO meeting met mensen van buitenaf. SEO is heel belangrijk, maar niet mijn favoriete copywriters-taak.
Heerlijk om na mijn werk nog even een tijdschrift te kunnen lezen op mijn balkon.
Penny.
Daarna richting mijn ouders. Mijn moeder en ik wilden Tammy uitlaten. Het kost wat moeite (koekjes!) om deze luie diva uit de mand te krijgen.
Uiteindelijk gelukt en een lekkere wandeling gemaakt.
En daarna in alle rust nog even bij mijn ouders in de tuin gezeten.
Vrijdag opnieuw heerlijk weer. Mijn auto had de hele dag in de volle zon gestaan en was veranderd in een oventje.
Yes! Vrijdagavond en dus de start van XXL weekend vol leuke afspraken. Om te beginnen met vriendin V. 
Heerlijk gegeten en gekletst bij het net heropende Italiaanse restaurant Bella Torino in Zoetermeer. Tarwe pasta met truffel.
Zaterdag met een vriend en vriendinnen naar de Rottemeren geweest.
Zonnen, kletsen en lezen onder het genot van een stokbroodje met aioli of olijven tapenade.
En 's avonds weer een barbecue bij vrienden. Pfff wat een eten hè deze week. Mooi weer vraagt gewoon om barbecues, sangria's, rosé en stokbrood met smeersels. ;-)
Met kleine M. op schoot, het dochtertje van vriendin M.
 Zondag had ik niets gepland en dacht ik lekker te kunnen uitslapen. Zul je altijd zien: om 05.00 uur was Nina al hevig aan het spinnen en om 07.00 uur miauwde ze me uit bed. Mooi weer en dus vond madame dat de balkondeur best open kon. Deze EKO pompoenbroodjes bakte ik af.
Nog altijd mijn favoriete ijsjes.
 's Middags liet ik me verleiden door vriend V. om toch nog wat zon te pakken. We streken neer bij de Vlietlanden, waar ook vriendinnen N. en W. waren. Daar heb ik voor het eerst in een kano gevaren.
Zondagavond bij mijn ouders gegeten. Goede timing van de ijsboer om daar voor de deur te staan.
De laatste foto van deze week laat een vondst zien waar ik heel blij mee ben. Mijn oude balletschoentjes!

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Week 20 vind je hier.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke beelden van en teksten over je afgelopen week. Hier zit heel veel werk in!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget