dinsdag 29 mei 2012

To Do Tip | VeggieChallenge

Ik eet sinds mijn zestiende geen vlees meer. Zelfs die overheerlijke kippenpootjes laat ik (met moeite) aan mijn neus voorbij gaan. Waarom? Omdat ik het eten van vlees zielig vind.

In het tijdschrift Flair kwam ik een kort artikeltje tegen over de VeggieChallenge. Als jij je, net als ik, ook graag inzet voor een beter milieu, dan is dit de uitdaging voor jou. De 'challenge' is om in juni of juli dertig dagen minder vlees te eten. Je wordt als veggie in spé een handje geholpen... Zo krijg je als deelnemer heerlijke recepten, tips en tricks en shopping tips thuisgestuurd.

Houd je het een maand vol, dan maak je kans op prachtige prijzen. Kijk voor meer info over de VeggieChallenge op www.veggiechallenge.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget