vrijdag 4 mei 2012

Wonderlijk Woonidee | Kastje aan de muur

In het Tara Talk | "Week 17 in beeld" artikel dat ik afgelopen maandag plaatste, gaf ik al aan dat er weer iets (kleins) in mijn huis was veranderd. Ik krijg vaak de vraag of ik mijn huis wil laten zien, dus vandaar dit kleine inkijkje.
Vriendin V. maakte de opmerking dat er al ruim een jaar een klein kastje ongebruikt op de grond stond.  En ze had gelijk, het ding stond al een jaar lang stof te vangen. Twee haakjes in de muur en ik kon 'm ophangen. Hoe simpel kan het zijn?  
Ik heb het kastje nu gevuld met oude theekopjes. De kast daarnaast is een grote brocante aankoop van een tijd terug. Deze moet nog geverfd worden en dan ga ik er optimaal gebruik van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget