woensdag 27 juni 2012

Beautiful Branding | Marlies Dekkers en Hunkemöller

Gaat het goed met het imperium van Marlies Dekkers of is er ook bij Marlies crisis? Dan vroeg ik me af toen ik hoorde dat zij met lingerieketen Hunkemöller gaat samenwerken. Het is namelijk voor het eerst dat ze voor een ander lingeriebedrijf ontwerpt. Eerder maakte ze wel een uitstapje naar De Bijenkorf, waarvoor ze een kerstcollectie ontwikkelde. En er was natuurlijk het boek Stout, geschreven samen met Heleen van Royen.

De lijn voor Hunkemöller zal bestaan uit vier verschillende setjes. "Ik design voor iedere vrouw. Helaas zijn de designer items niet voor iedereen toegankelijk, daarom ben ik enthousiast over de samenwerking. Nu kan iedereen een van mijn exclusieve ontwerpen kopen", aldus Dekkers.

Vanaf 5 november is het ondergoed te koop in speciaal geselecteerde winkels in Nederland, België en Duitsland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget