zondag 3 juni 2012

Ik ben in | Schotland!

Vanochtend kon je al luisteren naar het bijzondere liedje 'Schotland' van Eefje De Visser. Dit is niet voor niets de Sunday Morning Song van vandaag...

Straks om 17.30 uur vertrekken vriendin V. en ik met de boot vanaf IJmuiden. Na ongeveer vijftien uur zullen we aankomen in Newcastle. Vanaf daar rijden we richting Schotland.

Onze planning ligt nog volledig open. We weten alleen dat we op 8 juni bij het festival Rockness moeten zijn (naast Loch Ness), waar de band Mumford and Sons optreedt, en dat we 's avonds slapen in een hostel (met zes anderen in een mixed bedroom - wish me luck). We zullen van bed & breakfast naar bed & breakfast rijden (of van hostel naar hostel) en de dagen vullen met toeren, wandelen, paardrijden, shoppen (Edinburgh en Glasgow), whisky drinken (althans, een poging wagen tijdens een whisky tour), pubs bezoeken, haggis eten (moet uitgeprobeerd worden) cultuur en historie snuiven, foto's maken... Gewoon genieten en een ervaring rijker worden. We hopen op een beetje ok weer, maar dat kan Schotland ons natuurlijk niet beloven.
Op TheBellJar.nl zullen dagelijks ongeveer drie artikelen online komen. Ook nu heb ik, net als tijdens mijn New York reis, weer met een thema gewerkt. Alle updates zijn een beetje in Schotland-stijl en Schotland minded. Maar geen paniek: de posts zijn ook leuk voor de thuisblijvers en niet alleen interessant voor Schotland-lovers. Natuur, robuust, reizen, fotografie, shoplogs. Ik zou zeggen: laat je verrassen. 6 juni ben ik jarig, dus dan kun je een leuke winactie verwachten.

Het mini-laptopje gaat mee, dus misschien dat ik tijdens mijn vakantie ook nog wat updates zal schrijven. Ik beloof alleen niets. Geen idee hoe het met wifi gesteld is en ik wil er geen moetje van maken. Het is immers vakantie en ik wil Nederland echt even twee weekjes loslaten.

16 juni zetten we weer voet op Nederlandse bodem. Moeders past op mijn huis en slaapt zelfs bij de katten (sorry inbrekers, jullie moeten het een deurtje verder zoeken). Tot dan!

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget