dinsdag 12 juni 2012

Lovely Link | Pixlr.com

Ik heb zo'n leuke tip op fotobewerkingsgebied. Pixlr.com online en gratis tool die behoorlijk kan tippen aan Photoshop. Zelf heb ik het Adobe pakket gewoon op mijn computer staan en dus vind ik het zusje Pixlr.com/o-matic veel interessanter. Ik ben actief op Instagram en Pixlr-o-matic doet me hier erg aan denken. Je maakt een foto, of kiest een van je eerder gemaakte foto's, en vervolgens kun je deze naar hartenlust bewerken. Pas de kleur aan, voeg lichteffecten toe en kies een frame.
Natuurlijk heb ik Pixlr-o-matic zelf ook even uitgeprobeerd. Penny, mijn kat, was het proefkonijn.

1 opmerking:

  1. Hi there ! Very helpful advice on this article !This website is something which is really needed on the net , people with a little originality . Valuable job for bringing something new to the web! Thanks a lot for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget