zaterdag 2 juni 2012

Saturday's Shoptip | Kleancolor eyeliner

Begin april mocht ik voor TheBellJar.nl naar de Fab Visi Hair & Beauty beurs. Hét beautyevenement voor de gekleurde vrouw van Nederland, dat georganiseerd werd door Stichting Fabulous Visions (Fab Visi).
De Rac Hallen in Den Haag waren voor één dag veranderd in een heus shopping walhalla. Er werden vele merken van haar, make-up en verzorgingsproducten speciaal voor deze vrouwen te koop aanboden. 
Eén van die merken was Kleancolors. Ik kende het nog niet, maar na een rondje googlen blijken vooral de nagellakjes bekend te zijn. Mijn Kleancolors aankopen? Drie shiny hairpolishes en twee waterproof eyeliners. Over het laatste product ben ik ontzettend tevreden. Ze zijn te koop via de website Santostrading.nl, maar dan moet je er wel minimaal zes kopen. Mocht je dat een bezwaar vinden, dan is het handiger om je ogen open te houden. Misschien kom je Kleancolors, net als ik, tegen op een event.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget