maandag 4 juni 2012

Tara Talk | Week 22 in beeld

Iedere maandag geef ik een kijkje in mijn privéleven. Afgelopen week was het maandag tweede pinksterdag en had ik dinsdag vrij. Totaal heb ik dus maar twee dagen gewerkt. Kijk lekker mee naar mijn afgelopen zeven dagen. Wil je week 21 nog eens terugzien, dat kan hier.
Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Mijn maandag stond, samen met die van vriendinnen W. C. M. en V., geheel in het teken van Pinkpop. Om 18.30 uur trad mijn lievelingsband Mumford and Sons op. Twee jaar geleden zag ik ze voor het laatst in de Heineken Music Hall, maar gelukkig kwamen ze voor Pinkpop weer eens naar ons land. Reden genoeg om kaartjes aan te schaffen. En wat een heerlijke dag hebben we gehad! Muziek, zon, festival food & drinks... En dan hét optreden: wat was het gaaf, wat was het mooi en wat zijn ze muzikaal. Echt FANTASTISCH. Je had erbij moeten zijn. ;-) 24 september komt hun nieuwe album uit en daar kan ik me nu al op verheugen. Maar eerst 8 juni nog. Dan gaan V. en ik naar Rockness in Schotland en zullen we M&S opnieuw zien optreden.
Pinkpop 2012.
Dinsdag was ik gigantisch gaar van Pinkpop. Gelukkig had ik vrij en kon ik dus lekker rustig aan doen. 's Avonds haalde ik Indonesisch eten om mijn heerlijke XXL weekend af te sluiten. (Check hier wat ik van vrijdag tot en met zondag heb gedaan.) Heel fijn, dat avondzonnetje op mijn balkon. Nog maar even gebruik van gemaakt door buiten mijn eten op te eten.
Woensdag weer aan het werk. Nog twee dagen te gaan voor mijn vakantie. En dan is er opeens nog heel veel te doen.
Noem me een nerd, maar ik word altijd heel blij als er weer een nieuwe Allerhande in de schappen ligt.
Donderdag was mijn laatste werkdag voor mijn vakantie en zo'n laatste dag is altijd druk. Ik ben ook nog even de fotostudio ingedoken voor het fotograferen van items voor de blog van mijn werk.
Even snel in mijn lunchpauze vergeten spulletjes ophalen en een drankje doen bij vriendin M. Dat is het handige van wonen én werken in Zoetermeer.
Collega N. kwam langs op kantoor (tweede van links). Zij gaat binnenkort naar L.A. verhuizen en dus gingen we nog even op de foto.
's Avonds bij vriend V. gegeten en een filmpje gekeken. Ik kwam er trouwens halverwege de film achter dat ik 'm al had gezien. Hoe vergeetachtig ben je dan?
Deze week had ik nog niet gesport en dus moest ik van mezelf op vrijdagochtend naar pilates.
Nina heeft mijn tas als nieuwe slaapplek in gebruik. Ik geef haar geen ongelijk; ziet er ook best comfy uit zo.
Verder had ik op vrijdag echt een ik-ga-bijna-op-vakantie-dag. Naar de fysio (nog even kraken!) en pedicure, mijn huis schoonmaken, alvast wat spullen verzamelen...
En 's avonds weer aan het Indonesisch eten.
Ook zaterdagochtend moest er weer gesport worden.
In de middag kreeg ik alvast mijn verjaardagscadeautjes van mijn ouders, waaronder dit Pandora hartje. Het kan gevuld worden met as van mijn overleden hond Bully.
Spullen verzamelen die meegaan op vakantie. Vriendin V. en ik vullen allebei een krat voor in de auto.
 Alvast een mini b-day dinner, de avond voor vertrek.
 Totaal onverwachts superleuke cadeaus gekregen. Hoe goed gekozen: Seabert (jeugdsentiment!), de geweldige toilettas van Disaster Designs (gelijk meegenomen naar Schotland) en een cadeaubon van Dille & Kamille.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Zondag ontbreekt grotendeels, omdat ik gisteren halverwege de middag richting IJmuiden ben vertrokken. Even een note voor volgende week... Ik weet niet zeker of het me maandag lukt om weer een 'Tara Talk | Week 23 in beeld' online te zetten. Ik ga mijn best doen, maar internet en tijd is op vakantie altijd een beetje onzeker. Mocht je de Tara Talk volgende week niet zien verschijnen, dan maak ik het na mijn vakantie natuurlijk dubbel en dwars goed. Wil je week 21 nog eens terugzien, dan kan dat hier.

1 opmerking:

  1. Vind je bloemetjes-haar-bandje super zeg! Echt lekker 's zomers! (waar issie van? hihi!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget