maandag 25 juni 2012

Tara Talk | Week 25 in beeld

Zo kijk je uit naar je vakantie en zo is je vakantie alweer achter de rug. Afgelopen week was een behoorlijke domper. Back to reality en dat valt soms niet mee. "Week 25 in beeld" loopt van zaterdag 16 juni (de dag dat ik terugkwam van vakantie) tot en met gisteren. De updates van mijn vakantie komen er nog aan.
Zaterdagavond organiseerde vriendin Y. een ladies dinner. Gezellig om weer even bij te kletsen na mijn vakantie. W. maakte bovenstaande mocktails. Ziet er feestelijk uit toch?
Zaterdagmiddag na mijn aankomst in ons kikkerlandje zijn mijn ouders een weekje naar Drenthe vertrokken. En dus was het aan mij om de lieve beestjes te verzorgen. Weet je nog dat ik vertelde over cavia Dylan die we op hadden gehaald bij het opvangcentrum? Op bovenstaande foto kun je zien dat het hartstikke goed met hem gaat en dat hij het heel goed kan vinden met vrouwtje Teddy.
En natuurlijk wassen draaien.
 Zondagavond vanzelfsprekend het Nederlands elftal gesteund. Deze keer had ik gekozen voor een rood-wit-blauwe-outfit met oranje verentooi op mijn hoofd. Het rood (Portugal) was achteraf misschien toch niet zo'n goede keuze... ;-)

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Maandagochtend werd ik op kantoor verwelkomd met slingers boven mijn bureau. Nee, dat gebeurt niet altijd na een vakantie. 6 juni was ik jarig. ;-)
Ouders op vakantie, geen zin om te koken, behoefte aan comfort food... en dus maar Grieks eten gehaald. Nomnomnom!
In de avond moest ik nog even weg. Toen ik terugkwam zag ik Penny vanaf de straat achter het raam zitten. Zo zie ik haar niet vaak. Schattig!
Dinsdag werd ik door mijn collega's verrast met leuke en goed uitgekozen cadeautjes. Daarnaast een lieve kaart.
En op mijn beurt deelde ik uit... vlaaien.
Woensdagavond haalde ik vegetarische roti en groene Fernandes. Ik kwam er achter dat ik eigenlijk alleen het 'pannenkoekje' van de roti lekker vind. 
Donderdag toch maar sneakers aangetrokken. Tijdens mijn vakantie ben ik door mijn enkel gegaan. In Schotland had geen zin om aan de pijn toe te geven en rust te nemen. Deze week merkte ik dat ik er nog veel last van had. Even geen hakken meer voor mij.
 Donderdagavond had vriendin V. allerlei tapas gemaakt die we bij C. op gingen eten. Erg gezellig en smakelijk.
Vrijdag maakte ik pas mijn vakantiepost open. Pas toen zag ik de superlieve kaart mét foto van collega'tje N.
Volgens Libelle maakt de MAG schoen z'n rentree op de markt. Wat denk jij? Zal de geruite Cars tuinbroek dan ook weer terugkomen? ;-)
Ik heb een haat-liefde verhouding met de Citybox. Dat ding geeft me een vervelend gevoel omdat het me doet herinneren aan een nare periode. Tegelijkertijd liggen er spullen van mij opgeslagen, waar ik blij van word. Zoals de dvd's die ik vrijdag ophaalde.
Tijdens mijn vakantie heeft mijn vader plankjes opgehangen. Erg fijn, want nu kan ik al mijn cd's en dvd's kwijt. Hierboven was nog work in progress. Volgende week zal ik een foto'tje plaatsen van het eindresultaat. Zie je het muurtje naast de planken? Leuk hè katten...
 Zaterdagochtend lagen mijn toch wel lieve kattenkinderen heerlijk bij me. Ze moesten deze week heel wat knuffels inhalen.
Zaterdagmiddag kwamen mijn ouders terug van hun vakantie. Mijn moeder had als verrassing wat aankoopjes gedaan bij Baret Brocante. Leuk om te horen dat eigenaresse Marieke TheBellJar.nl volgt. Wat er precies in bovenstaande pakjes zat laat ik binnenkort in een apart artikel zien.
Zaterdagavond met een Groupon bon heel goedkoop heerlijk gegeten bij tapas restaurant Y Muchos Mas in Den Haag. En zoals je ziet heb ik geen kleurtje opgedaan in Schotland. ;-)
Vriendin W. aan de sangria.
Zondagmiddag heb ik met collega J. onze verkooptechnieken doorgenomen. We gaan namelijk aanstaande zaterdag spullen verkopen in de IJhallen in Amsterdam. Duimen voor mooi weer, een gezellige dag en een goede opbrengst. Deze warme chocolademelk bij het Douwe Egberts café was trouwens echt goddelijk.
Ik ben dus deze week even druk met het verzamelen van spullen... kasten uitruimen, Citybox bekijken, checken bij mijn ouders of daar nog verkoopbare spullen liggen.

Zoals je ziet heb ik een prima weekje achter de rug met veel gezelligheid. Klagen zou dus eigenlijk niet mogen, maar my god, wat zou ik graag terug willen naar Schotland. Gewoon voor een tijdje.

1 opmerking:

  1. Altijd leuk om te zien van dit soort weekoverzichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget