zondag 24 juni 2012

Volg TheBellJar.nl | Op Pinterest

Nee, ik heb niet in een grot geleefd en ja, ik ben meer dan fashionably late met het aanmaken van een Pinterest account. En het vreemde is: voordat Pinterest groots werd in Nederland had ik er al van gehoord. Dat moet ook eigenlijk wel als blogger natuurlijk. Even een korte uitleg: Pinterest is eigenlijk een groot prikbord waarop je alles 'pint' wat jou inspireert. Je bak knipsels online, zeg maar. Visueel, inspirerend en verslavend.

En dat laatste is ook meteen het antwoord op de "waarom nu pas" vraag. Ik ken mezelf met social media. Twitter, Facebook, Hyves, Instagram; ik heb het allemaal en stuur dagelijks meerdere updates de wereld in. Het world wide web is voor mij meer dan verslavend en daarom was ik huiverig met het aanmaken van een Pinterest account. Tot gisteravond heb ik me ervan weten te weerhouden en opeens klikte ik op de knop 'requesting an invitation'. Die uitnodiging kwam en sindsdien ben ik (tot diep in de nacht) aan het pinnen geslagen.

Je kunt mij (TheBellJar.nl) vanaf nu dus ook op Pinterest volgen, via Pinterest.com/thebelljarnl.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget