maandag 11 juni 2012

Wonderlijk Woonidee | VT Wonen behang

Tijdens mijn Schotland reis staat in de 'Wonderlijk Woonidee'-artikelen stoer, natuurlijk en robuust wonen centraal. De nieuwe behangcollectie van VT Wonen past naar mijn mening helemaal in dat plaatje.

Kies jij voor vergrijsde planken, in allerlei soorten en maten die zorgvuldig bij elkaar ‘getimmerd’ zijn, om de stoere uitstraling van een houten wand te creëren. Of ga je voor de baksteen gevangen in een behangdessin, ofwel de loft look zó van de rol. Dat geeft iedere ruimte dat urban & country gevoel.

Het is dat mijn huisje al volledig is voorzien van behang, anders had ik een stenen muurtje wel leuk gevonden.

1 opmerking:

  1. Leuk behang! Ziet er op zich wel uniek uit in het interieur. Zal me er iets meer in verdiepen! Tof idee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget