vrijdag 27 juli 2012

Shoplog | Primark

Vlak voor mijn vakantie ging ik nog even naar Primark. Niet dat ik iets nodig had, maar gewoon "even kijken". Nu is het verlaten van Primark, zonder iets gekocht te hebben een uitdaging. Het is me weer niet gelukt.
Elastiekjes verdwijnen bij mij thuis als sneeuw voor de zon. De katten vinden ze namelijk ook erg leuk.
Reis portemonnee. Voor pasjes en mijn paspoort.
Sneakers.
 Ik word op dit moment, net als heel modeminnend Nederland, heel blij van simpele blouses.
Handig voor op reis en ooit ontdekt bij Hema: nail polish remover wipes.
Twee hemdjes die ik gebruik om in te slapen.
Deze toilettasjes voor 2 euro koop ik altijd op voorraad. Ik gebruik ze om mijn dagelijkse make-up spulletjes in op te bergen.
Wat dus betekent dat ik ze regelmatig moet vervangen omdat ze vies geworden zijn.

Eye make-up remover pads. Uitprobeersel.
Of ik ze nou echt fijn vind: ik ben er nog niet uit. Toch maar weer gekocht.
En nog een doorschijnende top. 

2 opmerkingen:

  1. leuke dingen heb je geshopt, ik wil ook naar de primark !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handige dingetjes! Het shirtje is heel mooi en de reisportemonnee, wist niet eens dat die dingen bestonden, zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget