maandag 2 juli 2012

Tara Talk | Week 26 in beeld

Deze week had ik een drukke agenda. Vijf dagen werken, een training, een etentje en een kledingverkoop. Kijk je mee?
Maandag een overheerlijk broodje met gorgonzola bij de lunch.
En toen kreeg ik in de middag ook nog deze zalige vanille cupcake van een jarige collega.
Dinsdagavond nog even na werk op mijn balkon gezeten, samen met de katten natuurlijk.

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Verder maar even gekozen voor gezonde lunches op kantoor, zoals deze lekkere salade op woensdag.
Woensdagmiddag nog even de fotostudio in gedoken om tassen te fotograferen voor de blog.
Donderdagavond maakte mijn moeder deze preitaart met boerenkaas. Het recept zal ik binnenkort op TheBellJar.nl delen.
 En bij mijn ouders lag ook een nieuw bestelde aankoop op me te wachten. Lees hier alles over dit horloge.
 Vrijdag de hele dag training met mijn team.
En 's avonds sushi en bijkletsen met collega's K. en ex-collega'tje N.
 En bij sushi hoort voor mij een Pisang Ambon met jus. Lekker zoet en chemisch. 
Mijn favoriet: de ebi tempura roll.
En zaterdagochtend ging om 05.00 uur mijn wekker om samen met collega J., die hier de stand opbouwt, richting IJhallen Amsterdam te vertrekken.
 Daar hebben we de hele dag in de volle zon kleding verkocht.
Zondag mijn eigen garderobe maar eens aangevuld met deze zwarte pumps. 
Verder ben ik eigenlijk de hele dag gaar geweest door de lange en drukke zaterdag. 's Avonds Grieks eten gehaald.
En mijn oldskool iPod weer van stal gehaald en guess what? Hij doet het gewoon nog!


Dat was mijn afgelopen week weer in beeld. Ook komende week is weer redelijk druk. Zo ga ik woensdag voorshoppen bij de personeelsverkoop, donderdag helpen en daarna waarschijnlijk een weekendje weg. Ben je benieuwd naar week 25? Klik dan hier.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget