maandag 9 juli 2012

Tara Talk | Week 27 in beeld

De maand juli is alweer begonnen en ik heb al een eerste drukke juli-week achter de rug. Niet alleen moest ik werken en hielp ik op de personeelsverkoop (waardoor ik ook mocht voorshoppen), ik ben ook een weekendje naar Roermond in Limburg geweest. Kijk je mee?
Maandagmiddag 'snack': wilde perziken. Ik haal ze regelmatig op de markt, maar ze zijn inmiddels ook te koop bij Albert Heijn.
Met Tammy, de hond van mijn ouders. 't Meiske is sinds vorige week gesteriliseerd en heeft zich daar goed doorheen geslagen.
Vriendin W. is op vakantie en dus neem ik, samen met vriendin M., de verzorging van W's katten op me.
Dinsdagavond stuurden we de wekelijkse nieuwsbrief van mijn werk de digitale deur uit. Zoals ik wel vaker heb verteld ben ik copywriter voor een webshop. Ook de nieuwsbriefteksten zijn dus van mijn hand. 
Ik help eigenlijk altijd mee met de personeelsverkoop. Daardoor mag ik de avond voor de officiële verkoop voorshoppen. Ook deze keer was mijn kleding-score weer goed. Op dit moment komen de shoplogs van de vorige verkoop nog online, maar deze verse aankopen zal ik snel ook showen.
Na het voorshoppen trakteerde ik mezelf op een McFlurry Magnum White. En oh oh oh wat was die lekker.
Donderdagavond hielp ik op de personeelsverkoop. Ik sta altijd achter de turftafel.
 Vrijdag ging ik naar de kapper. Haartjes weer in de verf en gestijld. Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapster.
Vrijdagavond ben ik bij vriendin C. op de bank geploft en hebben we een laptop-avondje gehouden. De film P.S. I love you op de achtergrond, artikel over het tijdschrift Vega typen en bijkletsen.
Natuurlijk mag de zoute popcorn niet ontbreken.
Zaterdag en zondag hebben mijn moeder en ik doorgebracht in en nabij Roermond. Zaterdag was het heerlijk weer en dus hebben we een drankje gedronken op het terras. Mijn eerste Wieckse Rosé van dit jaar smaakte heerlijk.
En daar hoort een lekkere lunch bij.
Roermond betekent natuurlijk ook een bezoek aan het Designer Outlet Roermond. Niet echt mijn ding; ik ben niet erg op merken gefixeerd. Maar bij de outlet store van The Body Shop ben ik dan wel weer goed losgegaan. Binnenkort natuurlijk een shoplog.
's Avonds heerlijke sushi gegeten bij Momoya...
... om de avond vervolgens te eindigen in de bios bij de film 'What to expect when you're expecting'. Ik moest even aan de film wennen - in het begin was 'ie wel heel flauw - maar het verhaal werd steeds leuker.
Heerlijk om in een hotel uitgebreid te ontbijten. Mini (choco)croissantje, eitje, broodje op zondagochtend...
Na het ontbijt nog even in bad geweest.
De toilettas die ik voor mijn verjaardag van vriendinnetjes kreeg, was ook nu weer mee.
 Verder zijn we zondagochtend naar het bungalowpark geweest, waar we heel wat jaren op vakantie zijn geweest. Jeugdsentiment. :-)
Zondagmiddag klaarde het gelukkig op. Er stond namelijk een bezoek aan de Floriade op ons programma. Goed om er geweest te zijn, omdat het maar één keer in de tien jaar gehouden wordt. Maar eerlijk gezegd vonden we de Floriade erg tegenvallen.
Een beetje wazige foto van een aardappelsnack die ik op de Floriade at. Erg lekker en nog nooit ergens gezien.
Zo leuk was het. 
Viktor & Rolf gespot.
Eenmaal weer thuis, moesten mijn katten een hoop knuffels inhalen. Voor deze ene keer lagen ze even vlakbij elkaar.
Late night snack (en avondeten) om de week mee af te sluiten.

Dat was het weer voor deze week. 'Week 26 in beeld' kun je hier terugkijken. Komende dagen zijn niet heel spannend. Wel ga ik donderdag naar de musical The Little Mermaid en zit ik vrijdagavond bij Shabu Shabu met vriendin V.

1 opmerking:

  1. Die toilettas is echt supertof! En die aardappelsnack kun je ook kopen bij Walibi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget