maandag 16 juli 2012

Tara Talk | Week 28 in beeld

Na mijn vorige drukke week, deed ik het afgelopen dagen iets rustiger aan. Kijk je mee?
Pinterest is hot & happening, ook op mijn werk. En dus kregen we maandag een Pinterest lezing op.  Klik hier om TheBellJar.nl op Pinterest te volgen.
In de avond maakte ik broodjes falafel. Erg smakelijk. Ik maakte nog een extra broodje voor de volgende dag.
Dinsdag was er een collega jarig en dus: te lekker gebak!

Klik op "Lees verder" voor meer foto's.


Deze AH (oosterse) maaltijdsalade, die ik woensdagavond at, is echt heel erg lekker. 
Daarna heb ik met vriendin V. nog even bij C. een drankje gedaan. V. had deze drie Lady Speed Sticks voor me meegenomen uit Sint Maarten. Vaste bezoekers weten wel dat dit mijn all time favorite deo is. 
Prachtige uitspraak die ik weer tegen kwam op TheBellJar.nl. Zo waar en toepasselijk.
Donderdagavond ging ik met mijn moeder naar The Little Mermaid in Den Haag. Ik vond de musical echt heel erg goed. Vooral de onderwaterwereld was geweldig nagebootst.
Op vrijdag droeg ik voor het eerst mijn double face watch.
Op mijn vrije vrijdag had ik eindelijk weer eens tijd om lekker aan TheBellJar.nl te werken. Zo fotografeerde ik mijn Roermond-aankopen. De shoplog vind je hier.
In de avond gezellig sushi eten...
... met vriendinnen M. en V.
Daarna ging ik met V. nog even door naar De Parade. Dat was voor ons de eerste keer. Volgend jaar gaan we zeker weer.
Sangria en Mojito.
Zaterdagochtend heb ik voor het eerst sinds mijn vakantie weer gesport. Lastig altijd om weer in de flow te komen. Helemaal omdat ik tijdens mijn vakantie door mijn enkel ben gegaan.
Nog twee dagen de katten van vriendin W. verzorgen.
Sem en ik mogen elkaar wel. :-)
Bij mijn ouders vond ik deze leuke brocante special van Libelle.
Zaterdagavond even helemaal niets en dus pakte ik de film Going the distance er weer eens bij. Ik merk dat ik het lastig vind om niets te doen en alleen een film te kijken of een boek te lezen.
Ik probeer mezelf een nieuw eetpatroon aan te leren. Juist omdat ik per dag te weinig eet en niet genoeg goede voedingsstoffen binnenkrijg. En dus is het doel om meer groenten, fruit, yoghurt (of kwark), eieren en minder koolhydraten te eten. Zondagochtend maakte ik een groentenomelet.
Daarna weer even flink gesport.
Zondagmiddag ben ik nog even naar de stad geweest. Ik kom graag bij Action. Deze speentjes kwam ik tegen. Vroeger had ik een hele ketting vol. Jeugdsentiment!

Dat was weer mijn persoonlijke update. 'Week 27 in beeld' kun je hier terugkijken. De planning voor komende week: vier dagen werken, een etentje, uitgaan en opnieuw naar The Little Mermaid. 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget