maandag 23 juli 2012

Tara Talk | Week 29 in beeld

Ook afgelopen week heb ik weer veel gezellige dingen ondernomen. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
 Maandag kreeg ik blij-maak-mail. Dát het tweede Mumford & Sons album 24 september uit zou komen wist ik al, maar de cover, track-list en titel waren nog (redelijk) geheim. Tot maandag dus.
Mijn moeder maakte in de avond aubergine lasagne met mozzarella en tomaat. Het recept vind je hier.
 Flair komt voortaan op dinsdag.
Mijn broer kookte dinsdagavond bij mijn ouders. Het eten toont niet echt lekker op de foto, maar het was erg smakelijk.
Na het eten nog even met vriendin V. naar de Kringloop geweest. Deze stenen strik kon ik niet laten liggen.
Deze foto is van V. en mij genomen op De Parade in de zweefmolen. In mijn vorige week overzicht kon je lezen dat ik daar was geweest.
Woensdagavond spinning.
Donderdagavond had ik een rustig TV-avondje. Althans, ik dacht TV te kunnen kijken...
Vrijdag op mijn vrije dag even wat live nummers van M&S (legaal) gedownload.
Vroeg op de avond met W. naar Den Haag. Even wat winkeltjes bekeken...
... en daarna tapas gegeten bij Y Mucho Mas.
Tussendoor weer even naar huis geweest om vervolgens een kroegentocht te houden in Den Haag. Natuurlijk starten we met een mojito!
Aan het eind van de avond (lees: nacht): pijn in onze voeten!
Zaterdag een oranje pakket samengesteld dat naar Schotland wordt verstuurd.
Daarna met vriendin V. mosselen gegeten in Scheveningen Haven, nog even voordat we naar The Little Mermaid gingen. Inderdaad: ik voor de tweede keer. 
Later op de avond zelf mojito's gemaakt (met citroen weliswaar, maar ze smaakten er niet minder om).
Cadeautjes van vriendin W. voor het verzorgen van haar katten Sem en Lisa. En Yes, weer een Lady Speed Stick!
Zondag heb ik mijn huis opgeruimd, terwijl de katten heerlijk in de zon op het balkon lagen. Maar zodra ik een foto wil maken zijn ze weg.
Na het sporten nog even in de zon gelegen met vriendinnen W. en C.
Met C.
Yoghurt met Pistache. Te verleidelijk als de ijscoman langskomt.
Pixar's Brave speelt zich af in Schotland. Met muziek van Mumford and Sons en een personage koning Fergus (zo heet mijn broer ook). Grappig!
Dat was weer mijn persoonlijke update. 'Week 28 in beeld' kun je hier terugkijken. De planning voor komende week: voor mijn werk naar de Modefabriek en twee verjaardagen. Verder zie ik wel wat de week brengt.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget