maandag 30 juli 2012

Tara Talk | Week 30 in beeld

Afgelopen week was een relaxte maar gezellige week. Klik op "Lees verder" voor meer foto's.
Maandagochtend onderweg met collega J. naar de Modefabriek. Mijn sleutels lagen naast elkaar. Mooie combi zo. Lagen de landen maar nét iets dichter bij elkaar.
Grappige canvas tas gespot.
Aankoop. Een ring van een echte toets.
Gespot op de Modefabriek: leren (stoere) trolleys.
Collega J. en ik onderweg naar huis, na een dag vol inspiratie.
Het maskertje dat vriendin W. voor me mee had genomen uit Costa Rica, gelijk maar even gebruikt op maandagavond.
Dinsdag pasfoto's laten maken, woensdagmiddag paspoort aanvragen en daarna richting strand. Ik had besloten om op vrijdagochtend te gaan werken en woensdagmiddag vrij te nemen.
's Avonds een blij-maak-pakketje voor Tara Knoppenol ;-)Binnenkort lees je hier meer over op TheBellJar.nl!
Donderdagavond vierden vriendin N. en vriend V. hun verjaardag met een barbecue. Er gaat niets boven zon, een drankje (of twee), een barbecue en gezellige, lieve mensen.
Echt Hema!
Na een weddenschap verloren te hebben in het water gegooid. Lijkt vrijwillig, maar was het dus zeker niet.
Vrienden.
Verse kibbeling van de markt.
's Middags met mijn moeder op een terrasje gezeten om nog even te genieten van de laatste zonnestralen.
Zaterdagochtend ontving ik opnieuw een pakketje voor een product review.

Dat was weer mijn persoonlijke update. Zoals je ziet loopt de update maar tot en met zaterdagochtend. Zondagmiddag heb ik een update gedraaid op mijn iPhone. Dit is niet goedgegaan. Een behoorlijke ramp: ik ben al mijn 3300 foto's kwijt, waaronder belangrijke foto's van mijn overleden hond en neefje. Vanavond ga ik dus naar de Apple Store in Amsterdam. Duimen dat deze geeks mijn foto's terug kunnen krijgen.

Anyway... 'Week 30 in beeld' kun je hier terugkijken. De planning voor komende week: een etentje, een bioscoopbezoek en een weekend Londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget