zondag 19 augustus 2012

Beauty Babbelen | Favoriete kleur nagellak

Met dit weer worden veel nagels weer in vrolijke kleurtjes gelakt. Leuk om te doen op het strand, vanuit je luie stoel in de achtertuin of op dat festivalterrein. Ik heb gekozen voor een turquoise lakje, maar wat blijkt? 43,5 procent van de vrouwen kiest het liefst voor de kleur roze, op de voet gevolgd door rood (38,8%). De minst favoriete nagellakkleur is geel.Vertel eens, welk kleurtje prijkt er nu op jouw handen en voeten?

2 opmerkingen:

  1. Meestal grijp ik naar nude kleurtjes, maar heel toevallig heb ik net de galaxy nails op mijn vingernagels en paars op mijn tenen =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. French manicure op mijn tenen en Barry M's Denim op mijn vingers met de ringvinger in wit met denim polkadots :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget