vrijdag 3 augustus 2012

Ik ben in | Londen!

Terwijl je dit leest ben ik, als alles goed is gegaan, net in het centrum van Londen aanbeland. Maandag geboekt, vanochtend op Schiphol vertrokken. Vriend V. werkt in Londen tijdens de Olympische Spelen en dus bedacht ik me (last-minute) dat het de ideale gelegenheid is om de stad te ontdekken. Ik ben er nog nooit geweest en vond dat wel eens tijd worden. Helemaal omdat ik bijvoorbeeld wel New York al heb gezien.

Het is gelijk een vuurdoop: ik ben al eens alleen naar Barcelona gevlogen, maar alleen vliegen én op pad in een - voor mij vreemde - buitenlandse stad, is nieuw. Spannend, maar wel goed om een keer te doen.

En daarnaast, is V. vanaf zaterdagmiddag tot en met zondag vrij, dus dan kunnen we samen Londen in.

Maar voor nu staat Oxford Street op de planning. Je ziet de shoplogs wel weer op TheBellJar.nl verschijnen. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget