maandag 6 augustus 2012

Tara Talk | Week 31 in beeld

Ik kondigde het al aan: ik ben afgelopen niet alleen bij een vriendin gaan eten en naar de bioscoop geweest, ook heb ik een bezoek gebracht aan Londen. Je kunt dus veel Londen foto's verwachten, klik maar op "Lees verder".
Maandag Londen geboekt! Ik wilde al heel lang naar deze stad en dit was dé kans. Vriend V. werkt er namelijk bij de Olympische Spelen.
Ik vertelde het al: vorige week had ik een update op mijn iPhone gedraaid. Daarbij was de reservekopie overschreven en ben ik 3300 foto's kwijtgeraakt. Een ramp, helemaal omdat er belangrijke plaatjes tussen zaten. Daarom ben ik maandag naar de Apple Store in Amsterdam gegaan. Bij de Apple Genius Bar konden ze me vast helpen...
...Viel dat even tegen! 'Genius' Ruben beweerde dat verwijderde bestanden nooit meer teruggehaald konden worden, terwijl hij ondertussen druk was met andere klanten. Waar was die beloofde één op één aandacht? Ik wist dat hij ongelijk had en dus zou ik zeker een andere oplossing vinden. Maar eerst: een pannenkoek appel-kaas als troost voor het overbodige ritje naar Amsterdam.
Dinsdagavond een heerlijk etentje bij vriendin N. Het smaakte eten extra lekker omdat ik mijn foto's weer terug heb. Met dank aan collega N. Hij had een recovery programma voor mij gedownload. Dus nee Apple mannetjes: overschreven of weggegooid is niet echt weg!
Daarna door naar Magic Mike. Geen straf om naar te kijken.
De copywriter van Esprit was aan het slapen... Zoek de fout.
 Een collega deelde ijsjes uit op kantoor.
Schotland memories in het vliegtuig naar Londen.
Alleen op pad in Londen.
Na Oxford Street doorgegaan naar Westfield Shopping Centre. Daar kwam ik bij Urban Outfitters deze Irish Accent Mouth Spray tegen. Lol.
Knit kit voor je wellies.
Even pauze met een iced tea.
Eén van mijn aankoopjes. Gekocht bij Forever 21.
's Avonds onderweg naar het Holland Heineken House. V. en M. bij de Tower Bridge.
Vriend V. is tevreden: sport en bier. ;-)
En traditional English foooood. Fish pie.
Vriend V. had via een collega toch nog een kaartje voor me kunnen regelen voor het Holland Heineken House. Jeeeej, heel gaaf om daar te zijn.
In het HHH kwam ik een oud klasgenootje tegen. Toevallig!
Nog een beetje gaar van de vorige avond. Bijkomen met een wandeling en een ijsje in het St. James Park. video
Erg leuk aan dit park zijn de tamme eekhoorns.
Voor Buckingham Palace.
Gave etalage van een snoepwinkel.
Ben je in Londen, ga je bij het Amerikaanse T.G.I. Friday's eten... Komt omdat de vega burgers er ontzettend lekker zijn.
En toen naar het Franse Ladurée bij Covent Garden.
Abbey road bij de M&M Store.
 London's calling!
De keten Yo Sushi, mét lopende band, zit in Londen op elke hoek van de straat.
En zoals je ziet smaakte de sushi erg goed. Je betaalt per kleur schaaltje een x-bedrag.
Zaterdagavond na de sushi door naar The Lion King. Het was gelukt met de last-minute kaarten!
Zijn wij niet gewend: popcorn in theaters.
M. op zondagochtend een ontbijtje aan het maken. Heel geconcentreerd. ;-) 

'Week 30 in beeld' kun je hier terugkijken. Komende week ga ik naar Den Bosch voor een cursus. Op zaterdag heb ik een verjaardag van twee vriendinnen.

2 opmerkingen:

  1. Net Binen.....2 foutjes in 1 woordje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, wat heb jij een heerlijke week gehad :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget