maandag 13 augustus 2012

Tara Talk | Week 32 in beeld

Ik heb een heel relaxte week achter de rug. Na mijn Londen-avontuur was het even nodig om bij te tanken. Klik op "Lees verder" voor mijn relatief rustige weekje. 
Maandagochtend: Na Londen geen ontbijt in huis. Valt niemand op toch? ;-)
Dinsdag: Onnomnom: collega Judith heeft zomaar even deze blueberry muffin voor mee meegenomen.
Donderdag heb ik de hele dag in Den Bosch doorgebracht voor een training Persuasive Design, waarbij het draait om beïnvloedings- en verleidingstechnieken.
Donderdag waren vriendinnen W. en M. jarig en dus moest daar 's avonds natuurlijk even op geproost worden.
Hier zijn we even achter de TV gekropen om een hardloopwedstrijd te bekijken.
Had iemand mij kunnen waarschuwen dat Marktplaats verslavend is?! Ik heb ontdekt dat je er behoorlijk wat geld mee kunt verdienen. Voorheen gooide ik alles weg.
En het fotograferen van spullen voor Marktplaats vinden de buurtkatten erg gezellig.
Vrijdagavond met mijn moeder naar de bioscoop geweest. Uiteindelijk maar naar Step Up 4 gegaan, omdat we een luchtige film wilden zien. Het verhaal was nog best vermakelijk.
Zaterdagochtend wakker worden met Nina en Penny. Schatjes.
Zaterdag na het sporten even langs de feestwinkel. De echte b-day party was die avond en er was een thema. Een goed excuus om wat pruiken te passen.
Caribbean night.
 Zondagmiddag geluncht in de stad. Broodje met zalm.
... en 's avonds bij mijn ouders sushi gegeten. Dat was alweer een week geleden en dus hoog tijd. ;-)
Bij mijn ouders vond ik dit beeldje weer terug, dat ik een aantal jaar terug kocht.

'Week 31 in beeld' kun je hier terugkijken. Dat is ook gelijk mijn Londen verslag. Komende week heb ik opnieuw een trainingsdag in Den Bosch. Vanavond komt vriendin V. bij me eten en gaan we naar de film Brave. Zaterdag is er een opendag op het werk van vriendin C. Nieuwsgierig? Houd TheBellJar.nl dan in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget