maandag 20 augustus 2012

Tara Talk | Week 33 in beeld

Ik heb ontspannen week achter de rug. Alleen op mijn werk was het behoorlijk hectisch. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
Maandag: wearing red pants.
Maandagavond pasta gegeten bij Vapiano's met vriendin V. Hij was erg spicy! 
IJsje eten aan de Hofvijver.
En daarna naar Brave.
Drukte op kantoor en dus zat er helaas niets anders op dan achter mijn computer lunchen. Tja, dan moet je het maar leuk maken voor jezelf. Woensdag: aardbeien met slagroom.
's Middags toch even de zon opgezocht door buiten outfitteksten te schrijven.
Donderdag was ik opnieuw in Den Bosch voor een training. Op verschillende gebouwen is poëzie te vinden.
Ruudje de buurkat van mijn ouders wilde ook even aandacht.
Vrijdag, genietend van de zon, in de tuin van mijn ouders.
Mijn bestelling van Serviesshop.com was bezorgd. Binnenkort lees je meer op TheBellJar.nl over deze webshop.
Indonesisch eten, nog steeds lekker in de tuin. Daarna naar vriendin V. en vriend J. om nog een stokbroodje bij de barbecue mee te pikken. 
 Schotse vlag in de lucht vrijdagavond. ;-)
Vriendin M. en ik.
Zaterdag weer aan de bbq.
Lief dochtertje M. van vriendin M.
Tot 's avonds laat kletsen met een wijntje, bier en stokbroodjes aioli.
Zondagochtend.
Mooi interview met Dragan Bakema in Flair over het varen van je eigen koers.

lala
Genietend van de zonsondergang. Wat een uitzicht... ;-)

'Week 32 in beeld' kun je hier terugkijken. Zoals het er nu uitziet heb ik een rustig weekje voor de boeg. Het enige wat op dit moment gepland staat is een etentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget