maandag 27 augustus 2012

Tara Talk | Week 34 in beeld


Ik heb ontspannen week achter de rug. Alleen op mijn werk was het behoorlijk hectisch. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
 Maandagavond na mijn werk even met vriendin C. gegeten en genoten van de zon op het plaatstelijke strandje.
Dinsdagavond heb ik de oude Schotland foto's van mijn ouders bekeken. 1975.
 Mijn moeder, 23 jaar.
Woensdagavond at ik met vriendin W. bij vriend F. Hij maakte pasta met homemade pesto. Als ik iets niet lekker vind is het wel (groene) pesto, maar deze zelfgemaakte uitvoering was erg lekker.
Donderdagavond liep ik erg laat het kantoorpand uit. Ik zag een baby egeltje lopen op het parkeerterrein van mijn werk. Ze werd aangevallen door een ekster en een duif. Toch maar even de egelopvang opgebeld. Zij adviseerden mij het beestje te brengen. Ze (het was een zij) zat onder de vlooien en bleek schurft te hebben.
Arme Amy? Arme egel!
Schattig, vrijdagochtend: als Penny op haar rug slaapt, ligt ze met gebogen pootjes. 
Penny dus. De lieverd.
Geen goede ervaring met de webshop van Rivièra Maison. Vriendin W. wilde al heel lang twee RM kattenbakjes hebben. Samen met vriendinnen V. en C. besloot ik ze aan W. voor haar verjaardag cadeau te doen. Enfin, er werd één kattenbak en één verkeerde etensbak (de woof-uitvoering) bezorgd. Dan denk je dat het na een telefoontje netjes wordt opgelost. Niet dus. Hun systeem lag eruit, waardoor ik een mail met foto's moest sturen. Nu moet ik de verkeerd bezorgde bak opsturen en de verzendkosten voorschieten. Daarna krijg ik deze kosten terug en wordt uiteindelijk het goede bakje bezorgd. Dit is al de derde keer dat er iets misgaat bij de webwinkel van Rivièra Maison. Service, ho maar. En dat terwijl het wél een kernwaarde van het merk is.
Fruit op de markt gehaald. 
Zaterdagmiddag lunchen met vriendin J. bij Bagels & Beans. 
We kozen voor de bagel tapas, waarbij je allemaal verschillende, overheerlijke, smeerseltjes op tafel krijgt. 
Daarna nog even samen Action ingelopen. Leuk toch, een macaron canvasdoek? Het blogartikeltje lees je hier. 
In de stad werden er allemaal verschillende dansen opgevoerd. J. en ik moesten vooral lachen om de muziekbox hierboven, die bedekt was met nepbladeren. Alsof het apparaat dan niet opvalt...
 Zaterdagavond had Tammy, de hond van mijn ouders, geen zin om uit te gaan. Ze ging voor de deur al liggen.
 Tammy is liever lui dan moe. Ze ging constant lekker zitten en wilde opgetild worden.
's Avonds bij vriendin C. op de bank Hannibal gekeken onder het genot van een bak popcorn.
Het is weer stedentripjes tijd. Aanstaande vrijdag ga ik met mijn moeder twee dagen naar Maastricht. Heb jij nog leuke to-do-tips, laat het me dan hier weten! Klik, klik.
Zondagmiddag: lunchen bij Mr. Cocker en daarna naar Primark.
Cadeautje voor vriendin W. die terugkwam van een weekendje weg. Hier zat het kattenbakje in (exemplaar twee moet ik dus nog ontvangen).

'Week 33 in beeld' kun je hier terugkijken. Ik heb komende week een eet-date met vriendin V. en ga, zoals gezegd, twee dagen naar Maasticht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget