zondag 26 augustus 2012

To do tip | Weekendje Maastricht - Need your help!

Einde van deze week staat er weer een weekendje weg gepland. Ik ga, samen met mijn moeder, naar een beetje buitenland in eigen land: Maastricht. Hopen op een lekker weer, maar anders vermaken we ons ook wel.

Het boekje 100% Maastricht kreeg ik gratis bij aankoop van 100% Londen, dus dat komt nu erg goed uit. Ik ben al redelijk vaak in Maastricht geweest, maar de echte hotspots van de stad, die weet ik nog niet te vinden. Natuurlijk staat het boekje boordevol tips, maar misschien heb jij ook nog must sees in Maastricht ontdekt. Heerlijke restaurantjes, knusse eetcafés, juweeltjes van winkels, plaatselijke producten...

Oftewel: deel jouw Maastricht-geheimen met mij. :-)

1 opmerking:

  1. Ik heb gestudeerd in Maastricht en dit zijn mijn favorieten!

    Voor lunch en super goedkope cocktails : Kiwi op de Ezelmarkt 15.
    Voor diner: Il Giardino op het Onze Lieve Vrouwenplein (beste italiaan van de stad)
    Winkelen: Trader Pop, de Heggenstraat 16 (galerie, bar, en heel veel hebbedingetjes).

    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget