zaterdag 1 september 2012

Ik was in | Maastricht!

Mensen die mij inmiddels een beetje kennen (via TheBellJar.nl) weten dat ik er regelmatig even tussenuit knijp voor een stedentripje. Het zij in het buitenland, het zij in eigen land, zoals afgelopen vrijdag. Een nieuwe omgeving ontdekken doet wonderen. Het houdt je scherp, geeft je inspiratie en nieuwe energie. Bekijk het leuke filmpje over reizen van Diane von Furstenberg.

Dat een weekendje weg helemaal niet giga duur hoeft te zijn bewijst mijn tripje naar Maastricht van vrijdag op zaterdag. Voor 99 euro konden mijn moeder en ik (samen dus, 1x dat bedrag) heen en terug met de trein naar de hoofdstad van Limburg, sliepen we in een 4-sterren hotel en ontbeten we uitgebreid. Het is een kwestie van aanbiedingen in de gaten houden en op het juiste moment boeken.

We hadden prima weer, we zijn door alle bekende winkelstraten gelopen en we hebben heerlijk gegeten. De Maastricht foto's zie je aanstaande maandag in 'Mijn week in beeld' voorbijkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget