zaterdag 8 september 2012

Saturday's Shoptip | Roses on my Pillow final sale

Menig artikel schreef ik over de webshop Roses on my Pillow, van mijn ouders kreeg ik de fantastische popcorn-ketting en tijdens mijn New York reis mocht ik een heuse Carrie Bradshaw pretzel necklace weggeven. Tja, ik was fan van deze webshop vol handgemaakte sieraden.

Helaas heeft eigenaresse Manon Asbroek besloten de digitale deuren te sluiten. De site is down, de Facebook-pagina is gedelete... Roses on my Pillow is niet meer. Toch kan ik jou misschien nog een beetje opfleuren. Er is namelijk op dit moment op Marktplaats een final sale gaande, waarbij je alle Roses on my Pillow sieraden al voor 10 euro kunt scoren. De reden is natuurlijk minder leuk, maar deze verkoop is wel een schrale troost.
Mijn moeder heeft de babyvoetjes en wishbone-ketting aangeschaft, ik de strik en pretzel. Jammer is wel dat de prachtige booschappen (waar het in mijn ogen bij de accessoires van Roses on my Pillow om gaat) er niet bij staan. Gelukkig kun je, na wat googlen, er nog een paar achterhalen. Klik hier om naar de verkoop te gaan.

Manon; bedankt voor de kunstwerkjes die nog lang mijn hals zullen sieren.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de tip...
    Jammer voor Manon.
    Ik heb nog 2 leuke items besteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget