maandag 3 september 2012

Tara Talk | Week 35 in beeld


Ik heb rustige week achter de rug. Dat zul je ook wel zien aan de foto's. Aan het begin van de week heb ik bijna geen plaatjes geschoten. Van vrijdag op zaterdag ben ik met mijn moeder in Maastricht geweest. Dit is dan ook gelijk mijn verslag van dat tripje. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
Dinsdag in de brievenbus: de nieuwe Ikea gids. Daar word ik altijd erg blij van!
Mijn gefrustreerde buurjongen was weer aan het piepen.
 Op mijn werk hebben we een snoeppot die ik aardig kan weerstaan. Behalve als een collega er jelly beans in doet.
Woensdagavond een glaasje Schotse whisky genomen. Gewoon omdat het kan. ;-)
Starbucks thee, wifi... Vrijdag: op naar Maastricht. Sinds tijden weer in de trein.
Ring uit Malta om. En een boekje om me nog even in te lezen...
Koffers gedumpt in het hotel ;-) en naar het centrum.
Eén van de eerste zaakjes waar we langsliepen.
Tja, moeilijk te weerstaan... Daarna geshopt.
's Avonds sushi bij Sashimi. Prachtige inrichting.
Mijn favoriet: de dragon roll. 
Door de ruit van de Mac. Geniaal: knuffel + badjaskoord = hond aan riem. Deze meisjes deden me zo denken aan vriendin V. en ik vroeger.
Zaterdag. Gezond ontbijt. ;-) Uiteindelijk heb ik de vlaai laten staan. Voor Limburgse begrippen viel hij erg tegen.
Doedelzakken, kilts en politieagenten; allemaal in één fanfare. Dit was míjn dag!
Na geshopt te hebben weer richting huis. Mét macarons. 
Zaterdagavond: in Den Haag op het terras met vriendinnen W. en V.
Zondagavond ben ik nog naar de Citybox geweest. Daar kwam ik een oude kalender tegen. Oude agenda's en kalenders vind ik altijd zo bizar om door te bladeren. Als ik de aantekeningen lees, weet ik gewoon weer precies wat ik die dag heb gedaan, hoe ik me voelde etc.
Inimini katje, lag op de kar in de Citybox.

Dat was weer mijn afgelopen week in beeld. 'Week 34 in beeld' kun je hier terugkijken. Ik heb leuke dagen voor de boeg. Dinsdag ga ik eten met collega's en donderdag ben ik bij Coldplay.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget