maandag 10 september 2012

Tara Talk | Week 36 in beeld

Zo, dat was me het weekje wel. Topdrukte op werk, waardoor ik het privé een beetje rustig aan heb gedaan. Toch heb ik nog genoeg leuke dingen ondernomen en genoten van het weer: lekker eten, terrasjes gepakt, het optreden van Coldplay bezocht. Nouja, klik op "Lees verder" en je ziet het vanzelf.
Maandagavond: een smakelijke homemade makreel salade met ui. 
Dinsdagavond een hapje en een drankje met collega's bij strandclub Wij op Scheveningen. Ex-collega'tje N. was overgekomen uit Los Angeles, dus er moest flink worden bijgepraat.
En bij Wij bleek mijn favoriete pasta op het menu te staan: pasta alle vongole.
Zo lief: cadeautjes van N. uit L.A. Allemaal producten die ik hier niet kan krijgen (waaronder mijn favoriete deo).
Woensdag werden de door mij bestelde kettingen van Roses on my Pillow bezorgd. Lees hier het artikel over de final sale. 
Donderdag naar Coldplay op het Malieveld met vrienden N. en V. Hierboven showen we onze lichtgevende bandjes. Het was echt heel gaaf en gezellig!

Vuurwerk en heel veel mensen.
Vrijdag. Frambozen vs...
... kruidnoten! Ik heb me gelukkig in kunnen houden.
Mijn moeder in de Sinterklaas stemming (of met honger boodschappen gedaan? ;-) ).
Vrijdagavond. Vriendin J. en ik in afwachting van de film De Verbouwing. Een aanrader! Beklemmend en erg spannend.
Zaterdag met mams lunchen op het terras bij Bagels & Beans. De bagels tapas waren goed bevallen vorige keer en dus wilde mijn moeder deze smeerseltjes ook eens uitproberen.
IJsthee.
Zondag opnieuw van het heerlijke weer genoten. Op deze laatste dag van de week ben ik weer even het terras op gedoken met mijn moeder. Deze keer aan het water bij een park met een drankje en een pannenkoek appel.
Nog meer eten op de foto! Zondagavond ben ik naar een barbecue geweest van vriendin M. Zo gezellig: kletsen, een lekker drankje, eten, zon en uiteindelijk op de bank ploffen en heerlijk kritiek leveren op Boer zoekt vrouw.
Luna, de kat van M., had zich tussen de tuintafel genesteld.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. 'Week 35 in beeld' kun je hier terugkijken. Woensdag ga ik niet alleen stemmen, maar ook met vriendinnen naar Antwerpen. Daardoor werk ik deze week op vrijdag. Verder is het nog afwachten wat de week mij brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget